Utbrott

Jag är nog i lite obalans just nu. Men har fått gapa och skrika ut mina agretioner nu så nu känns det bättre igen :) Ibland behöver man det för att kunna må bra igen. Skolan är riktigt rörig just nu, jag vet varken ut eller in. Men det kanske löser sig det med. Imorrn ska jag tvätta och sen gå till Mimmi. Behöver ta det lugnt den här helgen känner jag. Stressar jag mer nu så kommer jag gå in i väggen och aldrig bli klar med min examen. Men jag är medveten om det och tar jag det bara lugnt så kommer allt att ordna sig. Va en och kollade på lägenheten idag men eftersom d inte finns nån balkong så ville hon inte ha den. Får hoppas det kommer nån som vill ha den snart. Men det gör det nog. Jag blev positiv igen efter mitt utbrott här. Tack Anna för att du lyssnade. Du är fantastisk :)
Utan Anna,Emelie,Fia, Mimmi & Tess skulle jag blivit galen för längesen. Tack för att ni finns tjejer :)

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Och världen skulle vara bra mycket beigare utan dig:)

2008-08-29 @ 10:29:15
URL: http://www.metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0