100 frågor

1. Fullständigt namn? Jennika Christina Caroline Pettersson
2. Ålder? 22
3. Vart bor du? Eskilstuna
4. Bor tillsammans med? Mina 2 katter
5. Färg på ditt hus? hmm.. tegel? jag kollar aldrig ha ha
6. Hus eller lägenhet? Lägenhet
7. När är du född?
15 juni 1986
8. Klass? Ingen nu
9. Vilket år tar du studenten? Tog studenten 2004
10. Något jobb? Inte än
11. När gick du upp i morse? Vid 12 :P
12. När ska du sova? När jag blir trött
13. Duschat idag? Nepp
14. Kramat någon idag? Nej
15. Pussat någon idag? Min katt???
16. Vad har du ätit idag? Alldeles för lite
17. Dagens klädsel? Jeans och tröja
18. Dagens smink? Inte alls
19. Dagens sötnos? Mina vänner
20. Dagens roligaste? Mina och Angelinas sms ha ha

SOCIALT:
21. Har du många vänner?
Tillräckligt
22. Hur många har du kysst? Ingen aning
23. Vem kramade du senast? Mamma tror jag
25. Hur många har varit otrogen mot dig? En vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? Mamma, pratar med henne nu
29. Vem fick du senast sms ifrån? Angelina


FAVORIT:
31. Film?
Dirty dancing
32. Låt? Just nu "Om igen" med Scotts
33. Mat? Tacos
34. Dryck? Mjölk
35. Färg? Lila
37. Stad? Göteborg
38. Land? Sverige
39. Ämne i skolan? När jag gick i skolan va det Svenska och idrott
40. Människa? Oj har många favoriter..

SENASTE:
41. Personen du tänkte på?
Tänker på så många jämt :P
42. Personen du kysste? Det va läääängesen det ha ha
43. Gången du spydde? Förra gången jag hade mens
44. Gången du grät? Minns inte riktigt
45. Pizzan du åt? I fredags.. Minns inte vad den hette, på nåt ställe vid Lidl i Lidköping ha ha
46. Gången du var i Göteborg? Helgen 14-16/11
47. Gången du var i Stockholm? När jag åkte kryssning 5-6/10
48. Gången du var full? Det va ett tag sen faktiskt :P
49. Gången du var hög? Har jag aldrig varit och kommer aldrig bli

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt?
Svart
52. Hund eller katt? Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror på humör
54. Tvspel eller datorspel? Är inte jätteförtjust i nåt men är det Wii så :P
55. Singel eller upptagen? Singel
56. Hångla eller ha sex? Hångla först, ha sex sen ha ha
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Helgon
58. Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? Inget
60. Blont eller svart hår? Blondt
61. Har du blåa ögon eller bruna? Blåa
62. Choklad eller lakrits? Choklad
63. Göteborg eller Stockholm?  Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Vänsterhänt
65. Coca cola eller fanta? Fanta
66. Pizza eller kebab? Kebab
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Både och
69. Leva eller dö? Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar?
Det är många på olika sätt
71. Personer du hatar? Det finns några
72. Gånger du varit full? Det har jag inte tid att räkna ha ha
73. Mest antal personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Hmm.. 2?
74. Glassar du ätit på en dag? Ingen aning
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Har inte varit på nån..
76. Gånger du haft minnesluckor? Nån gång har d väl hänt
77. Gånger du varit hög? Inga
78. Personer du saknar just nu? Några styckna
79. Gånger ditt hjärta brustit? Ordentligt en gång

VEM:
80. Vill du kyssa nu?
Min hemlighet
81. Ska du träffa imorgon? Mimmi och Tess
82. Sjöng du senast för? ha ha d måste varit för Scotts och alla framför scenen i Lidköping 26/12. Då skrålade jag som fan ha ha
83. Hade du senast en msn-konversation med? Pratar med Angelina och Crimson nu
84. Spelade du tvspel med senast? Emelie och Jocke?
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Ha ha.. ja du..
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ha ha jag kastar inte sten
87. Förtjänar att dö? Ingen
88. Är söt? Många..
89. Vill du sova jämsides med i natt? Ha ha ja det finns väl kandidater men det lär väl bli katterna som vanligt

VAD:
90. Gör dig glad?
Mina vänner, Scotts, Barbados, Min familj, Mina katter
91. Gör dig ledsen? Alldeles för mkt
92. Vill du helst göra nu? Äta klart ha ha
93. Önskar du att du slapp göra? Dammsuga
94. Vill du ha nu? Kryssningen
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Det har ju nyss varit jul ju.. Men en snygg karl kanske :P
96. Längtar du till? Kryssningen
97. Tycker du om dina betyg? Att dom suuuuger
98. Ångrar du i ditt liv? Jag försöker inte ångra, men det finns speciellt en sak ajg inte hade lidit av att ha ogjord
99. Är det bästa som hänt dig?  Min flytt till Eskilstuna
100. Hur mycket är klockan?
18:42


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0