Bara bäst!

Jag är glad! Inlämningen vi har på fredag, är inte på fredag längre :) Den är inte förrän 29/12. Jag ska försöka att bli klar innan jag åker hem över jul men jag behöver inte sitta hela dagen och natten imorrn. Det är jag oerhört glad över :) Jag ska sitta imorrn men jag behöver inte jobba ihjäl mig..

Idag har det varit heldag. Först grupparbete och sen en astråkig föreläsning. Sen gick jag hem till Mimmi. Mest för att hämta min sjal men jag blev kvar i 4 timmar ha ha. Vi har alltid så mkt att diskutera :)
Ska nog gå på stan med henne på lördag.. På lördag blir det ju att ladda upp och rösta massa så Scotts vinner finalen av dansbandskampen. Jag ber om ursäkt för mitt tjat om Scotts. Men jag blir sån här när jag tycker riktigt mycket om nåt :)
Måste nog mest be Crimson om ursäkt, hoppas du inte dödar nån på grund av mig.. Ett tips: Spela inte Fröken Fräken om ni träffar henne ha ha.

Jag har världens bästa mamma, hon löste min ekonomiska kris som jag försatte mig i här för en stund. Jag är klantig. Jag ska aldrig mer glömma att lämna tillbaka böcker till bibblan. Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig

kolla gärna min blogg och kommentera o svara på frågorna så är du jättesöt.. ja ska nämligen satsa på min blogg, behöver därför en knuff på vägen uppskattar verkligen om du kommentera o läser..

kramar diana hih nementjena.blogg.se

2008-12-17 @ 20:40:51
URL: http://nementjena.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Så länge du inte spelar fröken fräken är det lugnt;)

2008-12-17 @ 21:09:13
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Emelie

Fick du mycket böter? Är dom lite griniga där uppe eller? Här får man typ en tia eller nåt tror jag...

2008-12-17 @ 22:23:20
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0