Dags för stan

Det blev inte mer pluggat för nu i alla fall. Jag och Mim's ska gå en sväng på stan. Skulle ju tagit det på lördag men kom på att det blir bättre om vi tar det idag eftersom hela Eskilstuna antagligen kommer vara på stan på lördag, kan ju hoppas att det är lite mindre folk idag i alla fall. Ska försöka hitta en julklapp till min lillebror. Det blir nog lättare sagt än gjort helt klart. Han är svår att köpa present till... Men det är bara han kvar, är klar med resten. Det är ju rätt fantastiskt egentligen, för nån vecka sen hade jag inte köpt en enda men det gick fort när jag väl började :) Det är ju bara 6 dagar kvar till julafton. Om 5 dagar är jag hemma hos mamma och pappa. Det ska bli skönt. Ska träffa en del kompisar oxå. Emma, gullungen har lovat att hämta mig och katterna vid tåget i Herrljunga :) Ska bli så kul att träffa henne igen :)

Nej nu är det nog dags att gå..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Haha x) tufft. Vem då?? :)

2008-12-18 @ 22:44:20
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Ha det skönt:)

2008-12-18 @ 23:09:21
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0