Julen står för dörren

Så var det fredag igen. Sista dan i skolan innan jul :) Sen är det ju lite inlämningar, men det fixar sig :) Ska fixa en i helgen tänkte jag. Min hals känns som sandpapper så jag lär nog stanna hemma och ta det väldigt lugnt i helgen tror jag allt. Och givetvis titta på dansbandskampen.. Det blir nog ensam med katterna, Belinda förstod inte så mkt sist jag försökte prata dansbandskampen med henne ha ha. Men rätt skönt att va själv nu innan jag åker hem till jul. Även om jag klagar nu på att jag är mycket själv så kommer jag skrika efter typ 2 dagar när jag inte får va i fred ha ha. Det är när jag kommer hem till mamma och pappa som jag verkligen fattar hur skönt det är att bo själv ;)

Nej nu är det snart dags för skolan..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Haha :) okej, hur känner du henne då?? :)

2008-12-19 @ 15:01:16
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0