Ledsen?

Idag är det en vecka kvar till julafton. Herregud vad tiden springer fram. Det är ju sjukt egentligen. Men det ska bli skönt att åka hem till mamma och pappa lite och träffa lite folk som jag inte ser så fta nu förtiden. Det är roligare att träffas då på nåt vis.

Jag vet inte hur jag ska förklara känslan jag har inom mig nu. Det är klart jag vill att mina vänner ska vara lyckliga, absolut. Men jag vill verkligen inte att hon ska flytta. Jag känner mig jätte egoistisk och det vill jag inte vara. Men det är så jag känner och jag kände att jag ville ha ur mig det. Självklart ska hon göra det som hon tycker känns bäst och jag tänker verkligen inte hindra henne. Tvärtom, jag stöttar henne i hennes beslut. Jag kommer över det så småningom och det går ju faktiskt tåg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0