ScottsSnack

Är hemma i Eskilstuna igen. Hemma är alltid bäst :) Skönt att va här igen.. Har lämnat in mitt arbete nu :) Känns skönt att va av med det. Det blev väl sådär men men får väl hoppas på godkänt..

Fastnade vid datan när jag kom hem. Pratade med folk. Mest med Carro och Angelina. Jag och Angelina fastnade ju på Scotts forumet hon skapade. Där kan ni ju gå in och kika om ni känner för det: ScottsSnack.
Ganska tur att Angelina inte tog mig förslag till namn, jag har dålig humor ha ha. Jag har umgåtts för mycket med min pappa och pratat för mkt med Crimson. Dessutom hör jag Scotts överallt ha ha.. Crimson skulle ha en skotsk rutig kjol, d va inte vad jag hörde ha ha.. Jag är skadad, jag vet och jag står för det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0