Sista skoldagen

Så har sista skoldagen varit. Känns skönt det. Lite kvar av den här terminen men det kommer gå bra. Nu funderar jag mest på vem som kan kolla till mina katter när jag åker kryssning 4-5/1. Men på nåt vis så löser det sig. Så jävla kul att kryssningen blir av :) Trodde ju inte det först men på nåt vis så löser sig allt :)

Min hals mår inte så bra och jag är trött som fan. Jag har inte lust att bli sjuk nu alltså.. Jag åker ju hem på tisdag.. Är förövrigt lite bitter över att jag inte är hos mamma och pappa på söndag. Dom ska fira alla band från Lidköping som varit med i dansbandskampen på torget då.. Hade jag varit hos mamma och pappa då hade jag åkt dit helt klart. Men nu valde jag att åka hem på tisdag istället, jävla skit. Aja, sånt är livet. Det kommer säkert fler chanser.

Nej ska krypa upp i soffan nu och tycka synd om min hals ha ha

Kommentarer
Postat av: angelina

hejsan. tack för kommentaren i min första blogg :) detta är den mera Scotts tokiga bloggen jag har. Jovisst hör jag till den kategorin. mer än vanligt! hehe. // Angelina

2008-12-19 @ 19:09:01
URL: http://musikenimitthjarta.blogspot.com
Postat av: angelina

jag har oxå gått och blitt hysterisk i dom :P Henrik är den snyggaste mannen jag sett hittills :| hans leende gör ju så man smälter!

2008-12-19 @ 19:25:32
URL: http://musikenimitthjarta.blogspot.com
Postat av: Julia

ville bara lämna ett litet spår så du vet vem som läser din blogg! :D

2008-12-19 @ 19:29:35
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0