Min Scotts kväll

Så va jag hemma efter en sjukt kul kväll. Första va jag hos Emma i Vara och sen åkte vi till Lidköping och åt pizza för att sen dra runt innan det va dags att ställa sig i kön till Harrys som det verkligen va. Men det gick jätte snabbt att komma in som tur var för det var kallt ute ha ha. Väl inne dansade vi ett tag innan jag ställde mig vid scenen. Inte världens smartaste drag att ställa sig längst fram visade det sig. Jag hade glömt hur ont det gör att stå där. Fan va alla knödde. Är ju inte så hög över havet heller så folk missar gärna mig vilket gör att jag har snygga blåmärken på under armarna. Och fulla människor kan ju inte hålla ordning på sina kroppsdelar och absolut inte drinken dom står och håller i så jag blev lite blöt där. Stod säkert och trängdes i 40 minuter innan Scotts började spela. Dom va riktigt bra och Henke är en riktig liten spexare ha ha. Skit bra va det i alla fall. Försökte ta en del kort, vilket var lite svårt med folk både högt och lågt. Men det blev nog några bra tror jag. Ja, jag tog typ bara kort på Henke.. Jag är lite insnöad ha ha. Men han är ju riktigt snygg. Höll på att smälta bort under kvällen.. Det höll nog dom på scenen oxå.. Riktigt varmt va det.. Dom spelade ungefär en timme, efter det hade jag riktigt ont och det va ingen idé att stanna kvar där. Så jag hittade Emma och skulle ta med henne hem. Vid garderoben träffade jag min barndomskompis Theresé. Så jag skjutsade hem henne och sen körde jag Emma till Vara, där pappa hämtade mig och nu sitter jag här och jag tror inte riktigt jag förstår att jag faktiskt sett Scotts live ha ha. Jag bjuder på lite kort.. Bra är dom väl inte men ni får stå ut med det ;)


Henke :)



Claes :)



Roberto :)



Lillen :)


Sen måste jag bjuda på den här bilden oxå:




Kommentarer
Postat av: Helena

förstår att det va mycket folk, vi såg dom ju på torget i söndas, å han är riktigt snygg den där henrik. =)

2008-12-27 @ 11:44:38
URL: http://sandoz.blogg.se/
Postat av: angelina

fan vad jag är svartis på dig nu må du tro :) vill oxå se dom ju :( snyft hihi. Puss & Kram!

2008-12-27 @ 13:06:18
URL: http://musikenimitthjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0