Vet fortfarande inte vad det är jag egentligen lyssnar på

Jag har nog lugnat ner mig lite sen förra inlägget. Men såg nu att jag fått svar från människan med bloggen så nu blev jag lite irriterad igen. Men jag har bestämt mig för att inte bry mig mer. Jag orkar fan inte bråka. Lizen gjorde det enda rätta igår ha ha. Du är fan bäst gumman :) Ingen idé att lägga energi på folk som man ändå aldrig kommer komma överens med, visst det är kul att diksutera men den här konversationen kommer inte leda nånstans i alla fall.

Nej idag är det skola igen. Igår fixade jag så att jag antagligen kommer plugga hela nästa termin med. Det känns faktiskt bra :)
Efter det gick jag på stan och fixade dom sista julklapparna typ. Har bara min lillebror kvar nu.. Det får jag fixa i helgen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0