Down

Så var det torsdag då. Ingen skola idag så jag är hemma och slappar. Eller ja jag tvättar faktiskt. Men det är jag snart klar med, blev inte så mycket den här gången. Ska nog gå ut och gå sen, det behöver jag verkligen. Dessutom skiner ju solen och det ser mysigt ut ute. Ska göra det när jag tvättat klart. Behöver rensa tankarna oxå. Det går bra tills jag sätter mig i soffan, då mår jag skit igen. Jag vill må bra, vet inte ens varför jag mår så här. Jag har egentligen ingenting att klaga på. Mitt liv är perfekt, men det känns ändå inte bra. Jag hatar att må såhär. Jag behöver plugga oxå. Jag hatar att ha massa måsten.. Men det är ju det livet går ut på... Det är väl bara att ta sig i kragen och göra det man måste, men vissa dagar är inte det så lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0