Fortfarande illa

Jag mår fortfarande sådär om jag ska vara ärlig. Orkade inte gå till skolan idag, men nu känns d faktiskt bättre. Jag har ingen motivation. Igår gick det väl helt okej, men då hade jag folk runt omkring mig hela tiden. Jag mår sådär illa igen som jag gjorde för ett tag sen. Är nog dags att ringa vårdcentralen igen. Såhär kan jag inte må. Jag vill ha tillbaka min moivation och ork. Ingen orkar med mig när jag mår såhär. Jag är inget rolig överhuvudtaget... Det måste ske en vändning snart... Idag ska jag bara slappa.. Imorrn är det tvätt och städdag så då måste jag ta tag i livet. Får väl sätta igång och plugga ordentligt oxå fast jag egentligen inte orkar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0