Ovärderliga

Idag känns inte allt så där självklart längre. Fast innerst inne vet jag att det här var rätt beslut att ta. Jag kan inte ha det så. Men det var jäkligt jobbigt att berätta det. Jag lider, även om du inte tror det. Men jag kommer komma över det och gå vidare. Det brukar jag göra och känner att det kommer va så den här gången med. Jag trivs ändå med livet. Det bästa i mitt liv är mina vänner. Utan mina vänner vore jag ingenting. Finns inga som har hjälpt mig så mycket som dom. Utan mina riktiga vänner hade jag aldrig varit den jag är idag. Ni är ovärderliga för mig. Kan inte ha bättre vänner, så är det bara! Ni vet vilka ni är och jag älskar er av hela mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0