Skit

Jag tror hela tiden att det känns bättre, men det gör det inte. Det känns för jävligt och jag vet inte vem jag ska prata med. Det känns som jag bara klagar och så är det inte. Men jag mår verkligen inte bra, det är väl nåt fel på mig. Nåt är inte som det ska i alla fall... Jag känner mig så jävla ensam bara. Ingen som verkligen behöver mig. Känns inte som jag betyder nåt för nån. Vissa människor som betyder massa för mig får mig bara att känna mig värdelös och oduglig och jag orkar fan inte ha det så längre. Jag kan inte umgås med sånna människor. Men å andra sidan älskar jag ju dom. Men jag är inte nån som nån kan hacka på för att må bättre själva. Dom slipper umgås med mig om det ska vara så. Jag vet att jag inte är nån rolig människa just nu, men jag tvingar ingen att umgås med mig... Det värsta är att jag nog skulle behöva att nån verklgien sa att dom ville träffa mig.. Men det känns inte som nån behöver mig...
Jag orkar inte må såhär längre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0