Skoltjôt

Så var det måndag igen. Ja idag har jag fått lite gjort och vart duktig och lämnat tillbaka en bok på bibblan, men jag kopierade den först ha ha. Jag och Kim ska ju kopiera böcker imorrn men den här boken skulle verkligen in idag. Men jag känner mig inte så motiverad för att plugga om jag ska va helt ärlig. Känns inte som man behöver lägga ner så mkt energi på att läsa. Fast jag måste nog faktiskt ta tag i det snart. Men jag är ju segare än segast känner jag. Ingen lust för nåt typ, inget som har med skolan att göra i alla fall...
Imorrn tänkte jag ta mig en simtur innan det är dags att gå till skolan. Ska bli skönt att simma igen. Behöver verkligen det. Behöver komma upp på morgonen oxå så det gör inget att jag går upp tidigt. Det är bara skönt :)

Idag börjar min absoluta favorit serie, Anna Pihl igen. Som jag har saknat den, jag va så sur när den slutade. Den slutade as spännande och så säger hallåan efter: Ja inspelning av ny säsong är planerad men inte påbörjad. Jag blev asförbannad ha ha. Så kan dom ju inte göra, men nu börjar den igen och nu är jag glad igen ;)

Nä dags för mat kanske?

Kommentarer
Postat av: Kimo

Åhå! Då kan jag kopiera dina papper :)

Du ska veta att jag inte heller har nån lust med plugg för fem öre. Men tar jag mig väl dit (och pratar om allt mellan himmel och jord med dig) så går dagen fort.

Vi fixar detta! Kram!

2008-02-11 @ 18:31:33
URL: http://atjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0