Filmkväll

Lite dålig på att uppdatera här märker jag. Men i onsdags hade jag total slappdag. Det var mycket skönt för igår va vi i skolan och fixade det sista på vår rapport, har läst igenom den nu och känns som vi är klara nu :) Känns mycket skönt. Har haft lite ångest över den där rapporten. Sen efter skolan igår hamnade jag hos Mimmi & Tessan. Va ju tvungen att köpa bananer till Mimmi ha ha. Sen åkte vi och hyrde film och så blev jag kvar där till klockan va kvart över ett typ. Vi såg 3 filmer, fast 2 hade jag sett innan. Vi såg "Se upp för dårarna", "Nina Frisk" och "Linas kvällsbok". Har 2 filmer kvar att se så det blir väl att jag går dit ikväll med och tittar på dom. Ska ner på stan typ snart för jag ska gå till Gina och titta på lite kläder. Va inne där igår när Helena va tvungen att köpa nya kläder då hon spillt kaffe över typ hela sig ha ha. Men då provade jag inget men hittade en tröja som jag ska prova idag. Måste köpa nya tunna leggins oxå eftersom dom jag har gick sönder sist jag tvättade dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0