Filmnörd

Idag har det inte hänt så mycket heller. Sov länge så klart, jag har ju total vänt på dygnet. Vaknade iofs vid 10 av mess från Emelie att hon mött den gula bussen och undrade om dom inte kunde måla om den ha ha. Varför det liksom? Men sen osmnade jag ju så klart om och gick upp vid 13. Så såg jag den andra av mina två första filmer från lovefilm. Den första såg jag igår, Göta Kanal 2. Så jävla rolig. Idag såg jag Legally Blond 2, riktigt bra och rolig den med. Så nu har jag skickat in dom filmerna så får vi se när det kommer nya.
Min säng kommer på fredag oxå, skulle kommit imorrn men då är ju jag i skolan.
Nej nu ska jag tydligen gå till Mimmi och Tessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0