Hockey

Igår var det hockey i Gävle. Det va kul som vanligt men det blev lite onödigt spännande tycker jag allt. Men huvudsaken var ju att vi vann och det gjorde vi ju :) Men förstår att Brynäsfansen va lite upprörda. Hade jag med vart om det va mitt lag... Matchen slutade 3-5 för er som vill veta.
Det är förövrigt väldigt kul att gå på hockey med Mimmi. Det skulle va lite kul att spela in oss under en match, vi är nog väldigt roliga att lyssna på kan jag tänka mig ha ha. Roligast va ju under tredje perioden när det sätter sig två små tjejer frmför oss och den ena tittar upp och säger: Håller ni på Frölunda?. Vi svarade att ja det gör vi. Då säger hon: Det gör inte vi, dom suger. Det var väldigt kul då...

Men en sak har stört mig hela natten och antagligen därför jag inte kunnat sova ordentligt. Varför ska allt bli så krångligt för? Fan oxå!! Men jag vet vad jag vill!
Nu ska jag gå till skolan, är hel dag idag. Jipiee eller not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0