Katrineholm

Jag är död. Inte fysiskt men på alla andra plan tror jag. Det var en skitkul kväll igår. Galen som vanligt. blev uppraggad av en norrman och Fia blev uppraggad av en tomte ha ha. Sen fastna vi i hissen oxå ha ha. Det va ju lite kul, det tyckte nog inte Björn.. Eller ska vi kalla honom Totte *asg* Ja d va massa kul.. Men just nu är jag som sagt död och minns inget..

Vaknade klockan 9 imorse, alldeles för tidigt om man kommit hem halv 5. Hade väl inte tänkt gå upp men Elin messade vid halv 11 och fårgade om vi kunde köra henne så det gjorde vi. Borde vi nog inte gjort, när vi hämtat Uffe startade inte bilen. Så jag fick ringa och väcka Tessan så hon fick ge mig start hjälp. Vad skulle jag göra utan Tessan?

Dagens fråga är: Kan man va bakis utan att ha druckit nåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0