Sala

Idag är jag trött. Jag är inte van att va på spelning, d va ju över en månad sen innan igår ha ha. Men det va kul igår. Bra spelning som vanligt. Mycket folk, ganska förvånande eftersom det är helgen innan löning. Men folk i Sala är tydligen rika ha ha.
Efteråt satt jag och Mimmi och kollade på när dom andra jobbade, alltid lika kul ha ha. Håkan tjôtade lite med oss och frågade om det va bra och om vi va nyktra och städade. Det lät ju som vi typ alltid va fulla eller nåt. Men Håkan konstaterade att han oftare sett oss nyktra men det va ju roligt och reta oss eftersom han sett oss fulla...
Björn höll ju på att vurpa oxå tyvärr missa vi det, jag ville ha en repris men det fick vi inte...
Sen fick vi backdroppen över huvudet. Jäkla Lager. Så då va det bara att vika ihop den.
När vi stod vid bussen och skulle säga hej då blev det kul... Dom fick ju syn på vad det stod på Mimmis jacka ha ha. Håkan såg ut som han hade fått skabb eller nåt ha ha... Djävulens lag eller va d va Björn sa ha ha...
Men det va en rolig kväll! Alltid kul med Mimmi & Thessy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0