Snön

Ja varför har snön kommit nu för? Om den inte hittade hit under julen finns det väl ingen anledning att den kommer nu. Jag och Tessan vill ha sommar, vi blev lurade på sommaren 2007 så vi vill ha sommar från och med nu till augusti typ ;) Skulle sitta väldigt fint tycker jag då. Jag vill ha ljus, jag tycker inte om mörker...
Men tillbaka till snön. Är det svårt att skotta av gångbanorna så vi stackare som faktiskt går slipper gå i all snö? Jag trodde Eskilstuna var en stad. och en stad ska väl sköta sånt? Jag förstår att dom skiter fullständigt i att skotta trottoaren som är på väg hem till mina föräldrar i Vedum men här i Eskilstuna, inne i själva stan kan dom väl sköta sånt? Är det för mycket begärt? Jag gillar inte snö och jag gillar definitivt inte att gå i den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0