Tjej snack om Har du någonsin

  • Dejtat en av dina bästa kompisar? Berätta lite, hur gick det? Har jag aldrig gjort och kommer nog aldrig göra. Dels för att jag mest har tjejkompisar och dels för att det skulle kunna bli så fel.
  • Blivit arresterad? Berätta lite? Jag är ju en fin flicka, sånna blir inte arresterade ;)
  • Sagt att du älskar någon utan att mena det? Berätta lite! Nej jag tror inte det i alla fall. Jag brukar föröska att inte säga de där magiska orden för tidigt. 
     
  • Haft ett one night stand? Berätta lite? Ja det har hänt, flera stycken faktiskt. Men det där tycker jag är privat.
  • Busringt till någon, vem och varför? Nej jag tror faktiskt inte jag har gjort det, inte ens när jag va yngre. Såg väl ingen mening med det ens då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0