Trött dag

Jag sov inget bra i natt. Massa drömmar och vaknade typ hela tiden. Pernilla i min studiegrupp ringde och väckte mig. Vi lämnade ju in rapporten idag och va tvungen att fixa lite saker innan det. Men nu är den inlämnad i alla fall. Efter att Pernilla ringt gick jag och la mig igen och sov till 13. Sen gick jag till Mimmi och Tessan och så åkte vi till Pia och va där en stund, åt och så.
Nu är jag hemma och har varit så en stund. Har pratat med mormor en stund, d va ju inte igår direkt så d va kul :)
Nu ska jag nog lägga mig för ska upp pch tvätta imorrn, iofs inte förrän vid 11 men med tanke på hur länge jag sover numera så är d nog bäst jag lägger mig nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0