Fyllelördag

Ja nu har jag vaknat till ordentligt. Det blev en hel del sprit igår. Lite för mycket kanske, men jag mår bättre än vad jag brukar göra så d är ju bra i alla fall :) Vi har städat av här nu i alla fall. Ingen fest utan spill som det så fint heter ha ha. Men vi hade riktigt kul i alla fall :) Jag & Fia gick ut vid 23 och så träffade vi Elin och massa annat folk på Time Out. Men en riktig trevlig kväll i alla fall. Rammlade hem vid 2. Satt uppe till klockan va halv 5 ungefär. Lite efterfest blev det ;) Men det var helt klart en lyckad kväll igår :) Inte lika kul idag när man kommer upp och köket stinker sprit *urk* Men nu är d fint här i alla fall.

Ska nog till maxi och handla sen.. Behöver ha lite matvaror ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0