Humörsvägningar

Just nu pendlar mitt humör värre än vädret här i Eskilstuna, det vill säga jävligt mycket alltså. Jag kan va jätte glad och sen är jag nedstämd. Just nu är jag nedstämd, men det kan ändras snart igen. Jag vet att jag bryr mig för mycket om vad andra tycker och jag borde sluta med det. Men dom här andra är inte vilka som heslt utan mina vänner, ibland kanske jag ger alldeles för mycket av mig själv till andra utan att få ett jota tillbaka. Det kan vara ganska jobbigt. Jag tror det är det jag har gjort ett tag nu, gett alldeles för mycket och en del tar mig bara förgiven att jag ska finnas där. Iofs finns dom för mig med, men det känns inte som d är på samma sätt. Just nu har jag en känsla av att vi umgås på hennes villkor och jag har inte så mycket att säga till om. Vill jag va hennes vän får det va på hennes villkor. Jag vet inte om det verkligen är så men det känns så i alla fall. Men det kan oxå vara mina humörsvägningar som spelar mig ett spratt. Jag vet inte vad jag ska säga heller, jag vill inte att det ska bli fel... Ja ja det löser sig nog. Jag har världens bästa vänner ändå!

Igår va mamma och pappa här. Det va trevligt så klart. Vi va på stan en sväng och åt gott på Ming Palace. Sen slappade vi här hemma en stund med mina katter :) Mamma tycker om dom i alla fall.

Idag är det back to work igen. Och om 2 dagar kommer Fia :)

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Funkade huskurerna jag tipsade om?

2008-07-22 @ 17:31:54
URL: http://www.metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0