Jävla svin!

Det här kommer bli ett hat inlägg mot karlar, och ja jag kommer dra varenda jävel över samma kam. Fast egentligen är det bara en jag skulle vilja slita huvudet av! Jag är så jävla förbannad och så är jag så in i helvete ledsen oxå. Och chockad och så känner jag mig så jävla blåst... Jag ska aldrig mer lita på en karl i hela mitt liv! Hur jävla rubbad får man bli??? Fattar han inte att förr eller senare hade det kommit fram i alla fall. Nu blev det förr och det är jag jävligt glad för. Undra hur många lögner han har dragit.. Jag fattar inte att man kan ljuga så man tror sig själv. "Nej jag har aldrig varit otrogen" "Jag hatar otrohet". MY ASS! Så jävla stora feta lögner så jag mår illa! Jag fattar inte hur man kan leva med sig själv när man håller på så här.. Jag är så arg så jag bara skriker inombord, å andra sidan är jag helt tom och fattar ingenting! Det kommer väl sen när chocken har släppt och jag verkligen fattar! 

Du är det största svin jag någonsin träffat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0