Kattklor och serier

Jag mår bättre nu. Skönt att träffa folk och bara vara. Det är ritkigt skönt. Kul att träffa Emma igen. Och hennes kompis Anders va jättetrevlig :) Men mina katter va inte så förtjusta i besöket. Kan iofs bero på att jag tog tillfället i akt när det var folk här att klippa deras klor. Svårt att göra det själv annars tycker jag. Men Emma höll och jag klippte, så det gick bra. Sen försvann Belinda och har inte visat sig än typ. Men hon kommer fram sen. Skruttan va lite mer social. Men hon har oxå försvunnit nu, tror dom va trötta båda två. Men som dom håller igång på nätterna så är inte det så konstigt.. Men i natt va dom rätt lugna ändå...
Imorrn ska jag jobba och så ska jag hämta Mimmi efter jobbet. Jobbar ju kväll båda två. Skönt att jobba kväll faktiskt. Det är rätt lugnt på kvällarna så det går bra.
Ska bara ta det lugnt ikväll.. Läsa lite tror jag och kolla på Svensson Svensson säsong 1. Har hemma första skivan nu. Jag hyr ju på lovefilm. Just nu är jag inne i ett seriestim så jag ser nästan bara serier. Har sett de första två säsongerna av förhäxad nu. Jag älskar den serien och eftersom jag inte hade den kanalen som den gick på så har jag knappt sett några avsnitt om jag inte råkat va hemma hos nån kompis eller nåt sånt. Men det finns 8 säsonger att hyra på lovefilm så det lär ta ett tag att ta sig igenom dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0