Om Katterna

Katterna kom fram från badkaret efter nån timme. Dom va antagligen lite rädda för allt nytt. Men nu springer dom runt här som dom aldrig har gjort annat. Belinda är mest busig och det är hon som biter och klöser efter allt. Särskilt efter mina fingrar och liknande. Det är därför min ena arm är full med rivmärken, men det är sånt man får stå ut med som nybliven kattägare :)
Mina katter är dom finaste i världen :) Det gick helt okej att sova i natt. Belinda körde lite race några gånger under natten, men Skruttan hon låg och sov bredvid mig på kudden. Så mysigt så :)

Har jobbt idag och mina katter verkar ha skött sig bra. Allt är helt och allt sånt, så det känns bra :) Gick bra att jobba oxå. Gick fort idag, vi va inte så många idag. Folk va sjuka och lite sånt. Tyvärr har det regnat hela dan, och då är det inte kul att jobba inom hemvården kan jag lova. Man blir ju pisseblöt när man ska ta sig mellan vårdtagarna.. Men nu är jag hemma och har bytt kläder i alla fall. Jobb imorrn, förhoppningsvis bättre väder då...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0