Söndag

Igår va jag med Mimmi & Tess hela dan. Det blev lite vin och så på kvällen, alltid lika trevligt. Vi har alltid lika kul... Undra vad dom på pizzerian nedanför trodde ha ha. Men det bjuder vi på ;) Vi gav Tess en försenad födelsedags present oxå :)

Sen när jag kom hem hade jag tänkt sova, men d gick ju inte så bra på grund av att min katt, Belinda hade tuppjuck och har fart runt som ett jehu hela natten.. Men lite fick jag nog sovit ändå tror jag...
Sen ringde dom från jobbet vid 10 och frågade om jag kunde jobba ikväll, och snäll som jag är så ställde jag upp. Skulle ju ändå inte göra nåt annat så... Så jag börjar 16..
Tänkte göra iordning nåt att äta nu...

Min mamma ligger på sjukhus oxå. Det är inget farligt men jag är ju orolig ändå såklart... Men hon blir nog bra snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0