Lördagsnöjen

Det är faktsikt skönt att komma upp på morgonen trots att jag inte börjar jobba förrän 15. Jag körde ju Mimmi till jobbet, hon började jobba 8. När jag kom hem så gick jag direkt och handlade på maxi. Jag har bestämt mig för att börja äta lite nyttigare så jag köpte lite grönsaker och så. Ekonomin är lite pressad just nu så det lbev inte jätte mycket jag köpte. Men jag ska klara mig tills lönen kommer på fredag i alla fall. Frågan är om jag kommer klara mig på den, när hyran ska betalas och sådär. Men det får gå helt enkelt, jag är van vid att leva snålt så jag klarar nog det den här gången oxå. Det ska bli så skönt att bli klar med skolan så man kan få jobb och lite stabilare eknomi.

Nu sitter jag och lyssnar på melodikrysset, jag skyller det på min barndom. VARENDA lördag va det frukost till Melodikrysset och ta fan den som pratade då. Så jag, Jesper & pappa döpte om det till "Shhhh" istället för Melodikrysset. ;) Men nu har jag alltså börjat lösa det själv, men idag går det inte bra alls måste jag säga. Antingen är jag obildad eller så är det svårt. Men jag ska ringa mamma sen och se om jag kan få några svar ;)

Annars blir det bara att lata sig innan jobbet börjar. Håller på och läser en Håkan Nesser bok nu så jag ska väl läsa lite i den tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

för mig är "Trädgårdsdags" barndom o radio

2008-07-19 @ 20:33:11
URL: http://www.metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0