Centralinfo

Jag är trött. Har varit på Munktellarnena på centralinfo inför sommarjobbet hela dan. Det tar på krafterna att bara sitta och lyssna oxå. Dammsög min lägenhet när jag kom hem oxå, d va behövligt. Men nu är det gjort i alla fall. Har packat lite smått inför morgondagen oxå. Men d är ju så jävla tråkigt att packa. Jag packar alltid ner för mycket oxå för den delen. Men nu ska jag ha med presenter och mamma ska låna lite böcker och sådär.
Vet inte om jag känner för att åka längre.. Jag känner mig inte helt okej.. Om d är depprission på ingående eller nåt annat.. Känner mig allmänt nere bara.. Vet inte vad det är.. Borde vara glad, d är sommar och skolan är slut för terminen och jag fick G på Ten2 :)
Men livet är som d är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0