Midsommarafton

Nu sitter jag hemma hos Mimmi och Tess med min data. Känner mig rätt övergiven faktiskt. Men jag har väl valt det själv antar jag. Men just nu känns det inget kul alls. Alla har väl nåt att göra på midsommarafton antar jag. Bara jag som har ett så värdelöst liv så jag inte ens har nåt kul att göra på midsommarafton. Men men jag ska inte klaga, hade nog kunnat fixa nåt om jag hade velat. Nu ångrar jag nog att jag inte gjorde det, hade hellre jobbat än sitta här själv...
Nej ska sluta tycka synd om mig själv... Hjälper inte ändå..
Jag och Mimmi har i alla fall handlat till imorrn, då vi ska ha det lite mysigt. Hon jobbar ju idag...

Glad midsommar på alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0