Midsommardan

Slappt idag med, har precis vaknat. Eller ja jag va ju vaken mellan 7-8 och skjutsade Mimmi till jobbet och sen va jag ute med Basse en sväng när jag kom hem. Men sen sussade jag gott i Tess säng igen ;) Men nu är jag vaken och känns som d kommer bli en bra dag. Ska hämta Mimmi om 2 ½ timme. Innan det tänkte jag klä på mig och gå ut med Basse en sväng till.

Ikväll blir det att äta gott och dricka röd vin. Ska bli kul. Bara det blir nåt så när väder så vi kan sitta på balkongen. Nu lyser ju solen men det verkar blåsa en del ser det ut som. Men det funkar ju att sitta inne oxå. Jag ska lägga min mobil på ett säkert ställe. Jag är i ett sånt stadie nu att om jag får i mig vin och min mobil är i närheten kan va som helst hända och det får inte hända just nu. Jag är så trött på allt som har med manssläktet att göra just nu.. Orkar inte med dom mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0