Orkar inte mer

Jag mår inte bra.. Men jag orkar inte gråta mer. Vet ju inte ens varför jag gråter.. Mådde ju så bra förra veckan, men i min värld svänger det snabbt tydligen. Men jag trivs på jobbet, i alla fall. Så det har absolut inte med min deppighet att göra. Det är intressant och kul. Jag har i alla fall världens bästa vänner och utan dom skulle jag må ännu värre.. NI ÄR BÄST och JAG ÄLSKAR ER!!!

Sitter och kollar på EM. Italien lyckades krångla sig vidare som vanligt... Jag är inte förvånade alls.
Imorrn ska vi hålla alla tummar och tår vi har för Sverige. Jag hoppas verkligen på dom...

Ska jobba kväll imorrn, så jag får äntligen sova. Har inte sovit så bra de senaste dagarna... Men ska försöka bli pigg.. Kan ju sova hela midsommar oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0