Shopping och solig dag

Idag känns allt bra, förutom att jag är helt slut för att jag precis har kommit hem från att ha cyklat till Tuna Park. Skönt att röra på sig och så långt är det inte dit heller så. Hittade det jag skulle ha i alla fall. Ett par jeans och en tunika. En likadan tunika som jag hade, som jag spillde röd vin på i lördags. Och nu hade dom rea på den så då passade jag på att köpa en ny. Hittade en annan oxå men den köpte jag inte, otroligt för att vara mig inne på Gina. Men jag har så mycket kläder nu så det får räcka för ett tag... Ska hålla i mina pengar. Måste ju ha till jag ska köpa kattsand och kattmat nästa vecka. Får ju snart mina katter :) Det ska bli så kul. Frågan är om jag tycker det sen ha ha...

Det är underbart väder ute, fast d blåser lite. Men det gör inget för det är skönt ändå. Skönt med lite blåst oxå för då blir det inte så kvavt vilket kan va jobbigt...

Idag är jag ju ledig från jobbet men jobbar lördag & söndag 7.30-16. Så kommer antagligen va död efter det. Men det är ju mycket pengar i alla fall och det sitter fint sen. Blir nog bra att jobba helg tror jag allt. Har ju aldrig gjort det förut. Men kan inte va så mycket annorlunda än vardag tror jag allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0