Slapp söndag

Idag sov jag länge.. Det va riktigt skönt :) Sen har jag tvättat och läst lite. Så det har inte hänt så mycket här idag. Vilket va riktigt skönt. Fotbolls-EM har ju börjat så jag har tittat lite på det oxå såklart. Nu känns det att d är sommar.. Sol ute och fotboll på TV, det är livet det ;)

Måste berätta en kul sak som hände i fredags när vi skulle gå in i Enköping. Vakten krävde ju leg och så kollar hon på mitt körkort och så säger hon: "Det här va coolt. Jag har en kompis som heter Jennika och jag trodde hon va ensam om d i Sverige". Det va lite roligt.. Vakten va snäll oxå, för hon släppte in Fia utan leg.. Hon glömde ju sin plånbok hemma hos mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0