Bättre

Så har jag jobbat 4 dagar av 6. Bara helgen kvar att jobba nu. Det känns skönt. Få va ledig imorrn känns extra underbart. Ska cykla runt lite i stan tänkte jag. Ska ut till Tuna Park och lite sådär. Röra lite på mig så där. Behöver köpa nya byxor.. Jag har ju typ inga jag kan ha. Ja, jag har gått upp i vikt. Det är jobbigt och grejen är att jag rör på mig och allt sånt men går upp ändå. Får börja träna ordentligt nu tror jag allt... Ska ta tag i det.. Det är ju det att jag inte orkar det... Men nu måste jag nog snart är jag rädd... Men nån dag så orkar jag...

Jobbet går bra för övrigt och jag mår helt okej. Förutom trötthet... Men den är bättre :)

Nu ska jag snart titta på fotboll och hoppas på att jag slipper massa tillfälliga avbrott som igår. Man blir galen för mindre alltså.. Jag vill se hela EM semifinal mellan Ryssland-Spanien :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0