En vanlig måndag

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Sökt lite sommarjobb som jag såklart hoppas på att få. Måste ju ha ett annars blir det fattigt i sommar. Men förhoppningsvis får jag nåt utav det jag sökt. Hoppet är ju det sista som överger människan.
Sen ahr jag nyss vart ute på en liten promenad. Det va skönt men jag har sån huvudvärk så egentligen borde jag inte sitta här... Borde kanske plugga lite men tror jag klarar mig utan att jag gör det ha ha.. Man behöver ju inte direkt vrålplugga till svenska kursen, tror jag kommer fixa den ändå faktiskt ha ha...
Nej vila huvudet lite kanske.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Man får inte vara negativ du vet...vilket annars är min specialitet.. =P Dessutom brukar ju solen skina i alla fall någon dag under det ljusa halvåret.

2008-03-10 @ 21:44:41
URL: http://eemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0