I ett

Jag är kass på att uppdatera. Men jag har inte varit hemma sen i lördags typ. Jag va ju hos Mimmi och kollade på hockey, som inte gick så bra dock. Nu håller jag på Linköping. Inget jävla Färjestad i final det är ett som är säkert! Kom hem assent för vi satt ju såklart och pratade massa. Alltid lika kul. Utan henne vore jag halv <3 Sen i söndags gick jag oxå dit. Jag va på rätt dåligt humör och d va hon med så vi va det ihop ha ha. Sen igår så åkte jag ju till Västerås till Kim. Vi pluggade faktiskt en del :) Fick rätt mkt gjort så nu är jag inte så orolig för det längre. Sen kom ju Anna dit oxå eller ja det va ju pluggkväll med Tjorven, Svullo och Maud Olofsson. Vi spelade Nintendo Wii. Jag är beroende! Och jag har tärningsvärk idag, va då otränad AB? Men bra träning tror jag ha ha...
Nu är jag hemma igen i alla fall. Ska iväg och handla på Maxi sen. Det går i ett här och imorrn är det prov.... Men det går nog bra hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0