Massa tjôt inför kryssningen

Så va det fredag igen, den här veckan har verkligen gått fort. Men jag klagar inte, det betyder ju att det fortare blir söndag och kryssning för min del. Det är ju årets första kryssning ju.. Det ska bli så otroligt skoj. Ska bli kul att träffa Fia igen, det va ju ett tag sen. Sen ska ju Sikkan med oxå. Det lär bli mycket raj raj det ha ha. Hoppas vi åker samma buss upp oxå. Eftersom jag åker själv skulle det va väldigt lämpligt.

Men va fan ska man ha på sig då? Varför alltid detta ständiga problem? Jag får slänga ner en massa kläder helt enkelt.. Det är det som är så bra med kryssningar, man kan ta med sig en massa kläder och bestämma sig på båten vilket man ska ha.

Idag blir det att skriva hemtentan. Men det går hyfsatt bra i alla fall... Ska nog få ihop det här med tror jag... Sen ska jag gå till stan och klippa mig. Är så jävla trött på att mitt hår växer som ogräs, så idag åker det nog av en hel del skulle jag kunna tänka mig. Det växer ju ändå ut lika fort så det gör ju inget.. Sen ska jag hem till Mimmi en sväng.. Dom hade ju inte tid för slingning på salongen jag ska till så det får jag fixa själv, så Mimmi ska hjälpa mig. Måste ju va snygg på söndag ha ha. Det är jag alltid iofs ha ha ;)


Nej dags att sätta fart med hemtentan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0