Snart helg

Så va d torsdag och snart helg igen. Har bara skola på eftermiddagen idag. Skulle väl egentligen behöva skriva lite på hemtentan nu men orkar inte. Dagen imorrn är helt vikt för det. Då ska den fan bli klar. Jag orkar inte ha den hängande över mig mer. Kanske orkar skriva lite ikväll oxå.. Vet ju i princip vad jag ska skriva så. Det ska inte va så svårt.
Ska gå en sväng på stan med Mimmi när jag slutat sen. Hon skulle kolla lite saker och det ser ut att va perfekt väder idag. Sen vet man ju inte om det är varmt för det.

Idag mår jag mycket bättre än vad jag gjorde igår. Har energin tillbaka idag :) Det känns jättebra. På söndag bär det ju av på det stora blå. Ska bli skitkul även om jag kommer sakna mina brudar men jag har ju Fia med mig så det ska nog gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0