Tisdag :)

Hockeyn gick ju inte så bra igår. 4-2 till Färjestad till slut men det va tydligen riktigt jämt. Ikväll får vi ta dom helt enkelt :) Matchen går ju på 9:an oxå så jag kan se den, för den kanalen har mina föräldrar oxå.

Idag händer nog inte så mycket. Ska nog till Lidköping med brorsan om en stund. Vi ska äta och innan det ska jag kolla skor. Kommer antagligen frysa ihjäl om mina fötter om jag inte köper nåt varmare så mamma har förbarmat sig och gett mig lite pengar :) Så får väl se om jag hittar nåt eller om vinterskor är borttaget ur sortimentet nu...

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

svar från min blogg: tack så jätte mycket för gratulationen! jätte gulligt!

2008-03-19 @ 00:20:51
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0