Tjejsnack om Djur

  • Har du några djur, ras och vad heter de? Nej jag har inga djur och har heller aldrig haft... Är allergisk, eller va i alla fall när jag va liten.
  • Är det nåt djur du skulle vilja ha, vad? Har alltid sagt att jag vill ha en hund, på senare år har jag insett att jag vill ha en katt.
  • Är det nåt djur du INTE skulle vilja ha, varför? Ödlor och liknande djur. Kan helt enkelt inte med dom.
  • Om du fick vara ett djur en dag, vilket, varför just det? En tiger helt klart. Skulle va häftigt att testa på.
  • Finns det något djur du är rädd för, vilket? Spindlar löjligt nog... Sen är inte älgar så kul heller, men det är mest för att dom hoppar ut på vägen i tid och otid. Det är inte själva djuret direkt...

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0