Tjejsnack om Resor

  • Vilka länder har du varit i? England, Italien, Norge, Danmark. Sen har jag varit på genomresa genom Tyskland, Belgien, Holland och Frankrike tror jag det va.
  • Vilken är favoritresan? Varför? Det måste vara Italien resan med Dragkampen. Det va verkligen skitkul. GENSB resan till England va skitkul den med. Gemenskap och allmänt kul.
  • Vad vill du ha ut av din resa? Sola, upptäcka, äventyr? Allt det där vore bra helt klart. Men bara komma bort och njuta av värmen är nog för mig.
  • Vad blir nästa resa? (Behöver inte vara semester, utan var du ska över huvud taget.) Utomlands vet jag inte. Hoppas kunna planera in nåt när jag fått jobb nästa år. Annars blir det hem i helgen ;)
  • Vad vore den absoluta drömresan? Thailand helt klart. Det är mitt mål, dit ska jag innan jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0