Underbar granne

Jag måste bara berätta om en underbar sak som hände nu. Jag har en jättegullig granne som bor några våningar över mig. Hon har en gång innan bett att få låna min tvätt tid och eftersom jag inte har så mkt tvätt och den snälla människa som jag ändå är så har jag lånat ut den, idag när jag kom ner och skulle tvätta så va hon där och hade då inte tvättat klart och frågade om hon kunde låna min tid sen när jag tvättat klart och självklart. Så jag hade bara tvätten på torkning och nu när jag kom ner så hade hon vikt min tvätt och vart hur gullig som helst. Ibland lönar det sig verkligen att vara snäll :) Det finns underbara människor. Hit hör att jag hatar att vika tvätt så det slapp jag idag :)
Ska titta på slutspelet i hockey tänkte jag. Tyvärr så visar dom Djurgården-Linköping på den enda kanal jag har som dom visar slutspelet på... Och d är väl inte världens roligaste lag kanske... Men det är ju hockey i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0