Bakifrån till framtiden

Hittade den här hos Jenny

För 5 år sedan...
Skulle jag precis sluta andra året på gymnasiet och jag hade bott i min egna lägenhet i Skara i nästan ett år. Livet va härligt minns jag...

För 3 år sedan...
Var jag arbetslös och hade kommunalungdomspraktik på Vedums skola och det va då jag bestämde att jag skulle bli förskollärare.

För 1 år sedan...
Bodde jag fortfarande kvar i Vedum hos mamma och pappa men flyttplanerna hade börjat dyka upp. Jag höll på med min fjärde termin på Högskolan i Borås och det är nog den tyngsta terimnen jag varit med om på högskolan.

För 3 månader sedan...
Pluggade jag på. Umgicks mycket med kompisar och sådär. Livet är härligt

Igår...
Sov jag länge, solade och va på fest.

Imorgon...
Ska jag ta det lugnt tror jag. Plugga lite kanske.

Om ett år...
Hoppas jag att jag har ett fast jobb. Frågan är bara var, det vet jag inte än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0