Boktips

Nu sitter jag här och kollar på hockey-VM. Idag går det ju bra för Sverige tillskillnad från igår så det är ju bra :).
Idag har det verkligen varit en bra dag. Solen har skinit och jag har mått riktigt bra. Det är sånna här dagar man vill att ens liv alltid ska vara. Satt ute och läste en stund när jag kom hem som jag skrev att jag skulle göra. Läste ut "Främmande Fågel". Riktigt bra bok, ska absolut läsa fler böcker av Anna Jansson, hon skriver verkligen superbra. Så har du inte läst den tycker jag du ska göra det.
Nej nu är det snart dags att sova..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahaha läste precis i tidningen att polisen stoppat en rattfull person i en traktor i Vedum. Bara på landet gumman, bara på landet...=D

2008-05-09 @ 11:53:44
URL: http://eemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0