Dugga, katter och kokt kräfta

Så va mattedugga 3 gjord. Det kändes bra men man kan ju aldrig veta. Men jag blir riktigt sur om jag för U på den.. Känns som jag skrev allt jag kan... Och man kan ju inte göra mer än sitt bästa. Nu är d "bara" omdugga på del 2, redovisning och inlämningsuppgiften kvar, sen är d sommarlov. Även om jag inte får så mycket ledigt så slipper jag i alla fall skolan vilket känns skönt! Hellre jobbar jag ihjäl mig än pluggar ihjäl mig ;)

Ikväll ska jag kolla på kattungar. Kommer antagligen bli kär i allihop.. Men vi får se om d blir nån av dom...  

Jag ser förövrigt ut som en koktkräfta, på vänsterarmen. Jag och Kim pluggade på Mimmi och Tess balkong igår. Det va skönt men nu är jag rööööd. Trevligt sällskap hade man ju oxå. Jag diggar alla dom 3 brudarna nåt enormt. Ni som förstår mig bäst i världen!


Kommentarer
Postat av: Svullo!

O vi diggar dig! :) Hur gick det med kattungarna, blev det nån? :)

2008-05-30 @ 16:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0