Fest

Ja va ju på fest igår. Hade väl inte alltför skoj kanske, blir väl lätt så när man inte känner så många. Mimmi och Tess åkte ju hem till hockeyn och Elin va ju värdinnan och hade fullt upp med alla andra. Så när klockan va halv 12 så åkte jag oxå hem. Jag hade ju cyklat till Lagersberg och när jag cyklade dit så va d fint väder, d va d inte när jag skulle hem.. Det regnade. Jag va glad att jag cyklade och inte gick kan jag säga. Men hem kom jag i alla fall... Väl hemma slängde jag mig i soffan och kollade på hockey. Det gick ju inte alltför bra tyvärr. Men dom har kämpat på bra och jag hoppas dom tar bronset i alla fall :)


Idag vet jag inte vad som händer. Kanske ska en sväng till Mimmi och Tess men får se hur det blir med det. Annars får jag väl plugga...


Kommentarer
Postat av: sandra

ohhhhhhhhhh tack iallafall nån som hejjar me mig då för här hemma skrattar dom bara åt mitt val...



nu skall vi till nordvalla å kicka fotbolls skola me kristoffer hej hopp...

2008-05-17 @ 14:10:21
URL: http://smks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0