Flum lördag

Vad gör jag vaken nu? Ja jag vet faktiskt inte alls. Borde nog sova men jag är inte särskilt trött heller. Eller egentligen är jag nog det.. Äh jag är lite snurrig just nu ha ha. Lite övertrött kanske ha ha. Har umgåtts med bästa brudarna hela dan. Utan dom vore livet en mycket tråkigare plats. Vad ger ni t.ex för citat som: "Men min apparat åker ju där". Ja helt klockrena alltså. Vi har så jävla kul ihop. Och jag körde bil för första gången på evigheter idag... Jag är inte världens bästa på att parkera innan men nu va det ju katastrof ha ha. Men jag bjuder på det :P Sen blev jag bjuden på smaskig rabarberpaj, eller jag hjälpte ju till att göra den oxå.. Men jag har nog ätit lite för mkt idag... Min mage mår sådär.. Men gott va det :P

Nej sova va det ja. GOD NATT! 

PS.  Hockeyn gick ju åt helvete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0